תמ"א ובירה- Kermeet Bar

שדרות הילד 18, רמת גן
22.01.2020, 19:00

הרשמו עכשיו לאירוע בהשתתפות ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן סגנו עו"ד רועי ברזילי, ומיטב המומחים

מספר המקומות מוגבל

כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן

עו"ד רועי ברזילי, סגן ראש העיר רמת גן

עו"ד ציפי רוזנברג, בעלת משרד עורכי דין 

ליאור גוזס, מנכ"ל משותף CitySquare

אלירן סימוני, מנכ"ל משותף CitySquare


הרשמה לאירוע

תוכניות של תמ"א ופינוי בינוי הפכו נפוצות בשכונות ותיקות. בניינים רבים ברמת גן עברו תמ"א 38 או כבר נמצאים בתהליך של פרויקט פינוי בינוי. כמו כן, עיריית רמת גן הודיעה לאחרונה כי היא תפסיק לקדם תכניות של תמ"א 38 בעיר. מה יהיה עתיד ההתחדשות העירונית ברמת גן, אם כך? 

כחלק מעידן ההתחדשות העירונית, יערוך ביום רביעי, 22 בינואר, אתר CitySquare ערב "תמ"א ובירה" בקרמיט בר ברמת גן. באירוע המיוחד יתארחו ראש העיר מר כרמל שאמה הכהן וסגן ראש העיר, עו"ד רועי ברזילי ויענו לשאלות הקהל בנוגע להתחדשות עירונית. כמו"כ יזמים ומומחים מעולם הנדל"ן, יתנו תחזיות על התוכניות של התחדשות עירונית ברחבי העיר. 
את האירוע תנחה עו"ד ציפי רוזנברג, המתמחה בנדל"ן ומי שמכהנת כיו"ר פורום המקרקעין הארצי של לשכת עורכי הדין. 
את הערב יפתחו ליאור גוזס ואלירן סימוני, מנכ"לים משותפים ב-CitySquare, בהרצאה "התחדשות ברמת גן"- תחזית לשנת 2020 עם סקירה על עתיד ההתחדשות העירונית בעיר רמת גן. בפאנל יתארחו מומחים מעולם הנדל"ן ובינהם ראש העיר כרמל שאמה הכהן.

הערב ייחתם עם הרצאת "אל תגידו שלא אמרנו לכם", שתסקור סוגיות שחובה להקפיד עליהן בחתימה על הסכם מול יזם ותכלול שאלות פתוחות מהקהל אל מול עורכי דין, יזמים, אדריכלים ויועצי מס מובילים בתחום ההתחדשות העירונית וליווי דיירים.